PortadaFavoritosMapa Web
catalaCastellano
Acupuntura del dolor

La acupuntura és una branca de la medicina tradicional, que ja es practicava en èpoques remotes. El terme (del latín acus, aguja y punctura, punzada), encunyat pels jesuïtes missioners que van visitar la Xina del segle XVII i van descriure el mètode, expressa només una part del mateix, que hauria d'anomenar-se acupuntura y moxibustió, o simplement “agulla y moxa” (Tchen-Ziú), d'acord amb el seu nom original.

ACUPUNTURA DEL DOLOR ARTICULAR Y MUSCULAR

Aquest procediment terapèutic és d'execució aparentment senzilla, doncs consisteix en la introducció d'agulles metàl·liques i en l'estimulació calórica de certs punts de la pell. Darrere d'aquesta senzilla operació s'oculta, no obstant això, una formidable estructura lògica, sent el resultat de l'observació del pacient i de l'aplicació meticulosa; de l'empirisme metòdic, transmès i acrescut a través de mil·lennis.

En Fisiovallès vam valorar molt la qualitat del nostre tractament i a l'hora d'oferir solucions als nostres pacients, sempre busquem la millor arma terapèutica que pugui complementar els tractaments convencionals de fisioteràpia, i en aquest cas, a la acupuntura li abalan més de 5.000 anys d'experiències i bons resultats.

El nostre enfocament acupuntural és individualitzat, buscant solucionar problemes articulessis i musculars; en poques paraules, està enfocat a tractar el dolor ja sigui calmant-lo o eliminant-lo.

Que tractem amb acupuntura?

1. Patologia tendinosa en extremitat superior i inferior
  2. Dolor crònic: Artrosis
  3. Dolor inflamatorio: Artritis
  4. Esguinços
  5. Dolor per traumatismes
  6. Dolor d'esquena: Lumbar, Dorsal i Cervical
  7. Cefaleas: mal de cap
CUPONS DE DESCOMPTE

Aconsegueix un 5% de descompte en la teva primera visita a FisioValles.
Imprimir Cupón
contACTAR AMB FISIOVALLES
Rubí - Telf. 93 697 20 12

Nombre de contacto:

Teléfono de Contacto (Opcional):

Correo Electrónico:

Comentarios: